פריוויו למשחקי שישי-גולדן סטייט נגד יוסטון וקליבלנד נגד מיאמי בבלוג חי/רועי ויינברג

הליגה חזרה, ו-12 משחקים מראה שגם ימי שישי העמוסים (לטובה) חזרו איתה. אז מה בתפריט היום? יוסטון נגד גולדן סטייט בשחזור גמר המערב, הטוענת לכתר אליפות המזרח (מיאמי) הולכת למגרש סגנית האלופה (קליבלנד), ודטרויט המפתיעה לטובה תארח את שיקגו במשחק בבית המרכזי, הבית הכי חזק במזרח (קליבלנד, שיקגו, מילווקי, אינדיאנה ודטרויט). גם וושינגטון ומילווקי יפגשו, ויש עוד 8 משחקים אחרים הערב.

*

אנחנו גאים להשיק את אזור הוידאו של הופס. באזור זה, שניתן לגשת אליו דרך שורת הקטגוריות (מעל השורה הראשונה של הפוסטים), יש סרטונים שמתעדכנים באופן אוטומטי וכוללים חדשות, הייליטס וכל דבר שקשור לליגה, בנוסף לערוצים יעודיים של כדורסל מכללות, בייסבול ופוטבול.

נשמח לשמוע פידבק בתגובות (או ב-roiweinberg@walla.com, אם אתם לא מעוניינים להגיב). אנחנו מתכננים להמשיך לפתח כל נושא הוידאו בעתיד, ולכן מאוד נעריך כל תשובה.

*

1:00-קליבלנד קאבלירס (1-1)-מיאמי היט (0-1)

לברון
ג'יימס מנסה לעצור את וויד. שני החברים לקבוצה לשעבר יפגשו שוב הערב. יהיה מעניין.

שידור: ספורט 5 (הרגיל).

מוקדם מדי להסיק מסקנות בכללי, ובמיוחד בקשר לקליבלנד. אחרי משחק בכורה פושר מול שיקגו והנחלת תבוסה מפתיעה של ממפיס ב-30 הפרש, בטנסי, הקבוצה מגיעה למשחק ביתי לראשונה מאז המשחק האחרון של גמר 2015. זה מצביע על חוסר יציבות מסויים, אבל יכול להיות שההפסד לבולס מיקד את השחקנים של בלאט לקראת 2015/16.

מצד שני, יש את מיאמי. גם פה אין יותר מדי מה להגיד, ולמרות שהקבוצה הרשימה מול שארלוט, המשחק מול קליבלנד הוא טבילת האש האמיתית של מיאמי 2015/16. הקו האחורי של מיאמי מחזיק ביתרון משמעותי על זה הנוכחי של קליבלנד (שאמפרט ואירווינג לא משחקים, דראגיץ' ו-וויד צפויים לשחק), וניצחון בקוויקן לואנס ארינה יכול לתת הצהרת כוונות של ממש עבור החבורה של ספולסטרה, בדרך למפגש אפשרי בפלייאוף.

תחזית: עם כל הכבוד למיאמי, הם לא ישיגו ניצחון ב-Q ארינה. קליבלנד בכושר טוב, והם ישיגו את הניצחון. הקאבס, ב-5 עד 10 הפרש.

*

1:00-אורלנדו מג'יק (1-0)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-1)

אורלנדו קבוצה נחמדה, אבל אוקלהומה צריכה כל ניצחון "קל" על הנייר בשביל מאבקי המיקום בפלייאוף, והם ישיגו את זה מול המג'יק. יכול להיות שנראה יותר פוזישנים שמתבססים על קנטר מול ההגנה החלשה של ווצ'ביץ', אבל קרוב לודאי שהמשחק הזה יתן עוד 48 דקות של ריצה לאוקלהומה תחת בילי דונובן, והת'אנדר צריכים את זה. זה ישתלם בפלייאוף. אוקלהומה, ביותר מ-15 נקודות..

*

1:00:פילדלפיה 76' (1-0)-יוטה ג'אז (1-0)

פילדלפיה לא הרשימה במיוחד, כצפוי, אבל השילוב בין שני הביג מנים שלהם, נרלנס נואל וג'ליל אוקפור, מבטיח לא מעט. יהיה מעניין לראות איך הם יסתדרו מול ההגנה האימתנית של רודי גובר, ומול ההירואיות והאלוהיות הבלתי נדלית של ג'ו אינגלס. הג'אז צריכים את הניצחון הזה, והם ישיגו אותו. יוטה, ביותר מ-5 נקודות.

*

1:30-טורונטו ראפטורס (0-1)-בוסטון סלטיקס (0-1)

אחד מהמשחקים היותר מעניינים של הלילה, בין קבוצות שיחסית שוות ברמתם. העומק המרשים של בוסטון יפגש ביכולת של דמארה קארול ושות' בטורונטו, ועם הלידה מחדש המתפתחת של ג'ונאס ואלניוצ'אס (21 נקודות ו-15 ריבאונדים, נכון שזה מול הצבע הדליל של אינדיאנה אבל זה מרשים), הוא יוכל לתת משחק נוסף של 20-15 מול הצבע החלש של בוסטון. כשמוסיפים לזה את המשחק הראשון של אמיר ג'ונסון בטורונטו כיריב מאז 2009, יש הרבה עניין במשחק הזה.

מבחינת תחזית, המשחק הזה יכול ללכת לכאן ולכאן. אני הולך עם השד הירוק שנמצא בשמיים ומטה משחקים לכיוון הנכון כשצריך, ועם ניצחון של בוסטון, בהפרש חד ספרתי.

*

1:30-דטרויט פיסטונס (0-2)-שיקגו בולס (0-2)

אנדרה דרומונד.
אנדרה נגד העולם. דרומונד.

משחק מאוד מעניין, בין הצבע החזק של הבולס לזה של דטרויט, שמורכב בעיקר מהמפלץ (שהתעלה ל-66.7% מהעונשין לא רעים בכלל, אבל מוקדם מדי להסיק דברים-נכון לעת כתיבת שורות אלה, לפורוורד המחליף של בוסטון, ג'ורדן מיקי, יש PER של 81) אנדרה דרומונד-18 נקודות, 14.5 ריב' ו-2 חסימות למשחק עד עכשיו מראות הרבה מאוד, אולי בדרך לשנת שיא. מנגד, שיקגו לא נשארת חייבת-ניקולה מירוטיץ' (שמתפקד ככלי התקפי חשוב מאוד, שמתפקד מעולה בהתקפה של הויברג), ג'ואקים נואה (עדיין ללא נקודות העונה, אבל נותן ריבאונד, ראיית משחק והגנת פוסט מעולה), ויחד איתם, כמובן, פאו גאסול, שעדיין לא הגיע לעונה (מלבד הגג ההוא על לברון ג'יימס), אבל אסור לזלזל בחשיבותו.

לצד המאבק בין דרומונד לחיות בצבע של שיקגו, יש מאבק מעניין נוסף ששווה לדבר עליו, בין השחקן המשתפר של העונה הקודמת, ג'ימי באטלר, לשחקן המשתפר בפוטנציה של העונה הזאת-קנטוויוס קלדוול פופ. קק"פ קולע 18.5 נק' למשחק עד עכשיו עם 50% מהשלוש (3 מ-6), ולאחר ששיחק מול מגנים טובים (ת'אבו ספלושה, ראול נטו), ג'ימי באטלר הוא סקאלה שונה לגמרי. קלדוול פופ הוא יד קטלנית מרחוק וסקורר עם תפקיד קריטי בריווח המגרש לדרומונד, ובאטלר (שנתן המשך ישיר של שנה שעברה מבחינת ביצועיו), יצטרך לעצור אותו. הוא יצליח לעשות זאת.

תחזית: יופי של כדורסל מזרחי יהיה בפאלאס הערב, ולדעתי תהיה פה הפתעה-משחק ענק של דרומונד וסביר של קק"פ (12-15 נקודות) יספיקו בשביל להעלות את דטרויט ל-0-3. הפיסטונס, בעד חמש נקודות.

*

2:00-שארלוט הורנטס (1-0)-אטלנטה הוקס (1-1)

אטלנטה מגיעה למשחק השני בבק טו בק, אחרי ניצחון מרשים מול הניקס. במשחק הזה היה ניתן לראות את היעילות של טיאגו ספליטר כשחקן שמייצר שטחים ומאפשר לקיים את ההתקפה של בודנהולצר כשהוא על המגרש באטלנטה. יחד עם היעילות של ג'ף טיג ודניס שרודר (שני שחקנים שיכולים לתת ביחד 30-35 נקודות למשחק מעמדת הפוינט גארד), לא יהיה קל לשארלוט לעצור את אטלנטה.

מה ששארלוט יכולים לעשות זה לנסות לעבור לסמול בול. ספליטר שחקן של 20 דקות למשחק, אבל לצד אל הורפורד ופול מילסאפ, יהיה קשה להוקס לשמור על שחקני חוץ יעילים. יש להם את ספנסר האווז שאידיאלי בשביל זה, אבל לאור הפציעה של מייקל קיד גילטריסט, הסטרץ' 4 שלהם הוא מרווין וויליאמס. זה אומר שההורנטס ינסו לשחק את המשחק הרגיל שלהם, אבל זה לא יעבוד להם. ההוקס יעלו למאזן חיובי הערב. אטלנטה.

*

2:30-מילווקי באקס (1-0)-וושינגטון וויזארדס (0-1)

אנטדקומפו
הגריק פריק (ונייט וולטרס) סוגרים את ג'ון וול. הנוכחות ההגנתית שלו תתרום הרבה למילווקי, במשחקו הראשון העונה.

שידור: ספורט 5+לייב.

במשחק הראשון שלהם, מילווקי אכזבו. הובסו ב-25 נקודות מול הניקס, למרות הבכורה הטובה של גרג מונרו. לזכותם יאמר שג'יאניס אנדקומפו לא שיחק, ויתחיל את עונת 2015/16 מול וושינגטון. זה היתרון של הבאקס מול וושינגטון, שסובלת מחולשה מסויימת בעמדת הסמול פורוורד (אוטו פורטר ואקס הקבוצה, ג'ארד דאדלי). החמישייה החדשה של הבאקס תרוץ לראשונה הערב במשחק עונה סדירה, ויהיה מעניין לראות איך הם יתפקדו ביחד.

מנגד יש את וושינגטון, שגם לא הרשימה בניצחון הדחוק באורלנדו. וול וביל נתנו את שלהם, וקריס האמפריס היה שינוי מרענן בחמישייה במקום ננה, אבל המשחק הקבוצתי של הוויזארדס היה על הפנים-17 אסיסטים בלבד, 11 מתוכם של וול ופורטר, ומעט הזדמנויות זריקה לשחקני הפנים. עם משחק קבוצתי כזה חלש, אין להם יותר מדי מה לחפש מול הגנת המעבר של הבאקס.

תחזית: הוויזארדס חייבים לשפר את המשחק הקבוצתי שלהם, וזה לא יקרה מול ההגנה החזקה של מילווקי. הבאקס ישיגו ניצחון ראשון העונה, ומילווקי תנצח הפרש של 5 עד 15 נקודות.

*

2:30-סן אנטוניו ספרס (1-0)-ברוקלין נטס (1-0)

הספרס צריכים נצחון ראשון העונה, ומול ברוקלין האנמית לא יהיה להם קשה במיוחד. פופ יתן לרוטציה הרחבה שלו לשחק, ולא מן הנמנע שנראה יותר מ-7 שחקנים משחקים יותר מ-15 דקות כל אחד. מנגד, אולי נראה את רונדה הוליס ג'פרסון מקבל יותר דקות-בזמן שהוא היה על המגרש העונה, ברוקלין היו ב-16+. כשג'ו ג'ונסון היה על המגרש, הם היו ב-29-. הפרש של 35 נקודות. זה משמעותי, ורק ישפר את ברוקלין. למרות זאת, אני לא רואה תסריט אפשרי שבמסגרתו ברוקלין מנצחת הערב. סן אנטוניו, ביותר מ-10 נקודות.

*

3:00-דנבר נאגטס (0-1)-מינסוה טימברוולבס (0-1)

משחק שיפגיש הרבה כשרונות צעירים, כולל עמנואל מודיאיי וקארל אנטוני טאונס, שנתנו משחקי בכורה מרשימים מאוד. כדאי לראות איך מודיאיי יראה מול ריקי רוביו, שנתן משחק שיא מול הלייקרס, אולי בדרך להגשמת הפנטזיות שכולן מדברים עליהן מאז 2008 (NOT). זה יהיה משחק מאוד מהיר ומהנה לצפייה, ואני מאמין שנראה הרבה דקות של אנטוני טאונס וג'נג אחד ליד השני, בניסיון של מיצ'ל להתעלות על הצבע החלש הגנתית של דנבר (פאריד ולוברן), שינסו להראות כי הניצחון ביוסטון היה יותר מסתם יציאה אחד פעמית. אני לא מאמין שזה יקרה. מינסוטה, במשחק שהסקור המשותף שלו יהיה יותר מ-230 נקודות.

*

3:30-יוסטון רוקטס (1-0)-גולדן סטייט ווריורס (0-1)

הארדן וקארי
הארדן וקארי נאבקים אחד בשני. שחזור של הדו קרב הענק של גמר המערב יתרחש הערב, במשחק שאסור לפספס.

שחזור גמר המערב? צ'ק. ה-MVP נגד הטוען לכתר? צ'ק. 2 מ-3 הקבוצות שהשיגו הכי הרבה ניצחונות בעונה האחרונה? צ'ק. המשחק הזה מבטיח הרבה, וגם יקיים. יהיה מאוד מעניין לראות את ההגנה של גולדן סטייט בלי אנדרו בוגוט, שלא ישחק עקב כך שסובל מזעזוע מוח (ופרוטוקול זעזוע המוח של הליגה דורש זמן, הוא לא ישחק הערב). זה יתאזן עם חוסרו של דוויט הווארד מבחינה הגנתית, וישפיע משמעותית על שתי הקבוצות.

אני יכול להמשיך ולחפור פה על ההבדלים בהגנות, ועל זה שגולדן סטייט צריכה לפתוח עם פסטוס אזלי ושבמקום מקהייל הייתי נותן 15-20 דקות לקלינט קאפלה, אבל עזבו אתכם מכל זה-ג'יימס הארדן בצד אחד, סטפן קארי בצד שני. תהנו.

תחזית: קארי ימשיך להתעלות במשחקים גדולים בעונה הסדירה, ועם יותר מ-30 נקודות ישיג ניצחון על הראש של המזוקן והרוקטס. גולדן סטייט, בהפרש דו ספרתי.

*

4:00-סקרמנטו קינגס (1-0)-לוס אנג'לס לייקרס (1-0)

הלייקרס היו מרחק זריקה אחת מלנצח את מינסוטה, במשחק שבו הכוכב המזדקן של הלייקרס לוקח יותר זריקות משני שחקני השנה הראשונה הבולטים (ונשים בצד את 14 הדקות של רנדל ב-2014/15) של הקבוצה ביחד-24 לעומת 20 (7 לראסל, 13 לרנדל). אם המגמה הזאת תמשיך הם לא יגיעו רחוק מדי העונה.

מנגד, צריך לדבר בהרחבה על השינוי בהתקפה של הקינגס. דה מרקוס קאזינס קלע 4 שלשות מ-5 ניסיונות, והיה שימושי מאוד בריווח המשחק לחדירות של גיי, רונדו ומקלמור. השימוש בקליעה מרחוק החדשה של קאזינס פותח עולם שלם של אפשרויות לסקרמנטו, וכשווילי קאולי סטיין (או קוסטה קופוס) משחקים מתחת לסל בהתקפה כשחקני פוסט-אפ, וכמגני טבעת בהגנה, יש פה הרכב מאוזן שיכול לרוץ ומתאים ל-mindset של ג'ורג' קארל, וזה מבטיח לא מעט.

זה לא אומר שקאזינס יתפקד רק כשחקן חוץ בהתקפה. ממש לא. ראינו במשחק מול הקליפרס הרכב שכולל את כספי כפאוור פורוורד וקאזינס כסנטר, הרכב שמרווח את המגרש לקאזינס ומנצל את הדומיננטיות של בני דודים מתחת לפוסט. נראה כאילו ההרכבים של סקרמנטו מנצלים את הפוטנציאל שלו עד תום, וכי שיפור התיאום בינו ובין רונדו, עדיין אחד ממנהלי המשחק המשובחים בליגה, ישיג לו לא מעט מבטים פנויים, מה שימנע את בעית האיבודים שלו.

תחזית: עם כל הכבוד ללייקרס, היכולת ההתקפית של הקינגס תוכיח את עצמה, והם ישיגו עוד ניצחון עם יותר מ-105 נקודות. סקרמנטו.

*

4:30-פניקס סאנס (1-0)-פורטלנד טרייל בלייזרס (0-1)

זה משחק של קווים אחוריים. מצד אחד יש את ברנדון נייט ואריק בלדסו הטובים, שהיו בינוניים בהפסד פניקס לדאלאס ברביעי. הם קו אחורי חזק, בלי חלוקה ברורה למספרי 1 ו-2 (יתרון משמעותי), וזה בדרך כלל היתרון הגדול של פניקס על יריבותיה. מנגד יש את פורטלנד, בהנהגת דמיאן לילארד המופלא וסי ג'יי מק'קלום, שהתפוצץ מול ניו אורלינס עם 37 נקודות ו-6 ריבאונדים, אולי בדרך לשנת פריצה.

פניקס לא יכולים להשאיר אותו לבד. הוא נשק התקפי מהמעלה הראשונה, ולא בטוח שהסאנס יוכלו לעצור אותו לאורך זמן. כשהאופציה השנייה בקו האחורי היא דמיאן לילארד, אין להם יותר מדי אופציות. כשנגד יש את אל פארוק אמינו, שיוכל לסגור נתיבי מסירה לבלדסו בעת הצורך. למרות זאת, פניקס לא יכולה להרשות לעצמה להכנס לבור של 2 הפסדים ו-0 ניצחונות בשלב כזה מוקדם של העונה. הם לא יוותרו על זה, וזה מבטיח משחק עם הרבה לחימה.

תחזית: עם כל הכבוד ללחימה של פניקס וטייסון צ'נדלר, זה משחק שפורטלנד יכולה לנצח אם תעשה את ההתאמות הנדרשות, ותשיג את הניצחון גם הפעם, בניגוד לכל התחזיות המוקדמות. פורטלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
235 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 14:58

פריוויו מצוין. ערב משובח של משחקים. יוסטון תהיה חייבת לנצח בשביל לא להיקלע לשני הפסדים ולדעתי תעשה את זה. קליבלנד תנצח בקלות את מיאמי

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 15:03

ולדעתי גם כשדוראנט היה בריא הקבוצה הייתה של ווסטברוק. אמנם דוראנט שחקן יותר טוב כמובן אבל זה עניין של אופי ולדוראנט יותר נוח כשווסטברוק כל כך דומיננטי

גלעד
גלעד
30 באוקטובר 2015 15:10

הכי באסה בלשמור שבת זה לפספס את כל המשחקים האלה
מסכים איתך בהכל חוץ מזה שוושינגטון תנצח את מילווקי לדעתי

פריוויו מצוין.

אה ודראמונד הולך לתת עונה של 65 דאבל דאבלים לפחות

Ish
Ish
30 באוקטובר 2015 17:17
Reply to  גלעד

אתה יכול גם להגיע להבנה שלראות את המשחקים אינו דבר העומד בסתירה לשמירתך על השבת.

גור גולן
גור גולן
30 באוקטובר 2015 15:13

לילה גדול מחכה לנו! רועי תודה על ההכנה.
המשחקים המעניינים של הלילה הם כמובן של ג״ס נגד יוסטון ( ג״ס ב7), דטרויט נגד שיקגו ( משחק צמוד ואיכותי שיגמר ב5 לשיקגו ), מיאמי נגד קליבלנד ( מיאמי יפתיעו את קליבלנד הלא יציבה ) וכמובן בשבילי ! סקרמנטו נגד הלייקרס… אני מעדיף שלא להמר אבל קדימה לייקרס!

גור גולן
גור גולן
30 באוקטובר 2015 15:15

כמובן שאני אקום ואצפה בחלק מן המשחקים ( בכל זאת לא מפסיד דקה של לייקרס! ).

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 15:16

מי ששומר שבת או סתם מישהו שלא רוצה להתעורר בשביל לראות את המשחקים יכול להוריד למחשב את התוכנה קודי ויש שם אפשרות לראות את המשחקים המלאים זמן קצר לאחר שהם מסתיימים בלי לדעת את התוצאה

אחד העם
אחד העם
30 באוקטובר 2015 16:22
Reply to  איתמר

באיזו הרחבה? תודה

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 18:52
Reply to  אחד העם

ההרחבה nba full games

עומר
עומר
30 באוקטובר 2015 16:26
Reply to  איתמר

יש לך את המדריך לאיך עושים את זה בקודי?

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 18:54
Reply to  עומר

תכתוב או ביוטיוב או בגוגל מדריך הורדת קודי. תמצא את הסרטון של גידי שחר או משהו כזה ותעשה בדיוק מה שהוא אומר שלב אחרי שלב. אחרי שאתה מסיים להתקין בהרחבות וידאו תתקין את nba full games

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 19:13
Reply to  איתמר
etayle
etayle
30 באוקטובר 2015 16:30
Reply to  איתמר

הורדתי בגלל זה קודי. עוד מעט שבת אם אני יצליח להבין אז אני יעלה מדריך לפה.

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 18:55
Reply to  etayle

תמצא את הסרטון של גידי שחר ותעשה מה שהוא אומר. זה מאד פשוט

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 19:02
Reply to  איתמר

דרך אגב האיכות לא מדהימה אבל סבירה וזה בלי פסקי זמן אני חושב

יוהן
יוהן
30 באוקטובר 2015 20:56
Reply to  etayle

במקום להסתבך עם קודי יש אתר שנקרא NBAHD.COM כל המשחקים כמה שעות אחרי שהסתיימו באיכות HD

יונתן שגב
יונתן שגב
30 באוקטובר 2015 15:23

הבולס עומדים לשים 115 נק׳ על הראש של הבוכנות. נא לזכור.

יונתן שגב
יונתן שגב
30 באוקטובר 2015 15:29

שכחתי לציין – פריוויו מעולה ביותר

מנחם לס
מנחם לס
30 באוקטובר 2015 16:18

פריוויו לדוגמא!
איזה ערב נפלא של משחקים. כמעט כולם בעלי משמעות.
לא מסכים אתך שאוקלהומה תנצח ב-15. אורלנדו תתן להם פייט אדיר עם סכוי לנצחון והמשך השתלטות המזרח על המערב!
שרלוט – אטלנטה הפך לדרבי. הן 3 שעות נסיעה, שעה וחצי לכל צד עבורי. משחק שמעניין אותי ביותר. אמש מול הניקס אטלנטה הראו שהעונה שעברה לא היתה FLUKE!

מנחם לס
מנחם לס
30 באוקטובר 2015 16:18

פפריוויו לדוגמא!
איזה ערב נפלא של משחקים. כמעט כולם בעלי משמעות.
לא מסכים אתך שאוקלהומה תנצח ב-15. אורלנדו תתן להם פייט אדיר עם סכוי לנצחון והמשך השתלטות המזרח על המערב!
שרלוט – אטלנטה הפך לדרבי. הן 3 שעות נסיעה, שעה וחצי לכל צד עבורי. משחק שמעניין אותי ביותר. אמש מול הניקס אטלנטה הראו שהעונה שעברה לא היתה FLUKE!

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
30 באוקטובר 2015 16:31

מומי יכול להוסיף אגף וידאו משלו ???

דדי
דדי
30 באוקטובר 2015 17:17

לא. יש קטינים באתר !

מתן גילור
30 באוקטובר 2015 17:31

תודה רועי.
מה שכיף בתחילת העונה שעדיין יש הרבה קבוצות מלאות פוטנציאל שטרם הוכיחו שהן פלופ, אז חצי מהמשחקים נחשבים גדולים. בערב ממוצע כזה באמצע העונה יש משחק או שניים שממש מעניין לצפות בהם. עכשיו יש הרבה יותר.
קליבלנד במשחק 3 תוך 4 ימים כולל 3 טיסות. דיוויד יצטרך להשתמש הרבה בספסל. אם ישחקו לפחות 9 שחקנים 10 דק' ומעלה ואף אחד לא יעבור את ה-35 הם ינצחו. אחרת מיאמי.
בניגוד אליך מהמר על ניצחונות של טורונטו, פיניקס, שיקגו והפתעה של פילי.

שי אבן צור
שי אבן צור
30 באוקטובר 2015 17:39

פריוויו לעילא ולעילא רועי!
יאללה לוחמים!
יאללה דטרויט!
אני לא מאמין שאני אומר את זה – יאללה מיאמי!
איזה לילה…

סתם ילד
סתם ילד
30 באוקטובר 2015 17:44

ג'ורדן מיקי עם PER 81???!! מאיפה זה???

סתם ילד
סתם ילד
30 באוקטובר 2015 17:44

דדי אל תהיה קשה. אשמח ללמוד מבעל ניסיון כמומי

סולי
סולי
30 באוקטובר 2015 18:05

מנחם- בכמה המערב יוביל על המזרח לאחר הלילה הזה?

מנחם לס
מנחם לס
30 באוקטובר 2015 18:39
Reply to  סולי

נחיה ונראה. בינתיים זה 1-3 למזרח. הצרה היא שהערב כל המשחקים כמעט הם במערב.

איתמר
איתמר
30 באוקטובר 2015 19:04
Reply to  מנחם לס

מנחם גם אני חושב כמוך שמרכז המזרח בעלייה לעומת מרכז המערב שבירידה אבל במערב יש לפחות 5 קונטנדריות ובמזרח יש את קליבלנד ואולי שיקגו. לכן המערב יותר איכותי

no funny shtuff
no funny shtuff
30 באוקטובר 2015 20:31

פשש..אחלה ערב, נופל ישר על המחצית השניה של קאבס-היט אחרי ערב הפוקר הדו-חודשי.
מרגיש כאילו העונה נפתחה בהילוך גבוה עם הרבה קבוצות מסקרנות גם אם הן לא קונטנדריות ברורות.

אופק
אופק
30 באוקטובר 2015 20:41

אני אצפה במשחק של ס"א נגד הנטס בשביל לנסות להבין לאיזה כיוון הקבוצה האהובה עליי מתקדמת…המשחק של יוסטון וג"ס נשמע לי פחות נוצץ ללא הקרב בצבע בין הנסטרים ….

דני
דני
30 באוקטובר 2015 21:07

אם אתם מוסיפים וידאו אני בכלל אעבור לגור באתר

ליאור
ליאור
30 באוקטובר 2015 21:22

רק לציין שהווארד כן ישחק הערב מול גולדה…

המשגיח
המשגיח
30 באוקטובר 2015 21:56

פריוויו מעולה.

ולדי קוגן
ולדי קוגן
30 באוקטובר 2015 22:44

אחלה פריוויו. אני דווקא לא חושב שיהיה לנו כל כך קל מול אורלנדו, הם לא פראיירים. אני גם לא מאמין שמילווקי תנצח, ואם כן זה יהיה בקטן.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 0:13

רועי כתיבה מושלמת מעניינת ומצוינת (זה תמיד אצלך).
נהדר ותודה רבה על החידושים ופועלך הנהדר לאתר.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 0:16

מנחם הוא גיימס דין המורד
מנחם הוא ספרטקוס הלוחם
מנחם הוא גאנדי המורד באימפריה הבריטית
(בהמשך לבן וגיא במעורב המדליק של מנחם שווה לקרוא)

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 1:08

די נחקנו דיייייייייייי

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 1:10

נחנקנו

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 1:12

דורון האסטבן ינקניק רומני או כמו שידידי היקר גדי וילצ'רסקי אומר די עם הסאחיות
דיייייייייייי נחנקנו קח שחטה

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 1:18

לאב חיה רעה

מתן גילור
31 באוקטובר 2015 1:29

לברון עושה לווינסלו קבלת פנים וקובר עליו 2 פייד-אווי תוך חצי דקה.

שי אבן צור
שי אבן צור
31 באוקטובר 2015 1:31

וינסלו שומר את לברון הכי טוב שאפשר ולברון קובר פייד אוויי אחרי פייד אוויי

no funny shtuff
no funny shtuff
31 באוקטובר 2015 1:32

אווירה חמה במנורה מבטחים של קליבלנד

עגל
עגל
31 באוקטובר 2015 1:37

לאב בעניינים. לא מפחד לשחק מתחת לסל

מתן גילור
31 באוקטובר 2015 1:43

לאב עם רבע התקפי לא משהו, אבל משאבת כ"ח. משחק בין גבוהים יפה יש כשלאב על הפרקט (הן עם TT והן עם מוזגוב).

מתן גילור
מתן גילור
31 באוקטובר 2015 1:45

בלאט מקפיד על חלוקת דקות מההתחלה זכר לטרואמת הפלייאוף האחרון.

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 1:48

אני מת לראות את הקאבס משחקים טוב בלי לברון

מתן גילור
31 באוקטובר 2015 1:55
Reply to  יואל

שיחקו טוב בדקות שהוא ישב.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
31 באוקטובר 2015 1:49

מנחם כמו שהסברתי וציינתי חוויסנלו אין מה לחפש בעמדה מס 3 לברון ריסק אותם עם 6-7 וזה רק ההתחלה.

נמרוד
נמרוד
31 באוקטובר 2015 1:50

בניגוד למשחקים נגד מיאמי עונה שעברה הפעם לברון נהדר
רואים גם שהם באמת הולכים יותר ללאב

נמרוד
נמרוד
31 באוקטובר 2015 1:55

דלבדובה משחק עם המון בטחון, זורק חודר מוסר.. מעניין איך בלאט ישתף אותו כשקיירי ושאמפרט יחזרו.
דראגיץ בינתיים לא פוגע

מתן גילור
31 באוקטובר 2015 1:56

נמרוד, במשחק הראשון ביניהן בעונה שעברה הוא קלע 30 הק' ב-56% מהשדה. נראה לי שהוא יהיה מרוצה מכזו תוצרת גם היום 🙂

נמרוד
נמרוד
31 באוקטובר 2015 2:03

מה אני אגיד, טעות שלי.. משום מה היה זכור לי אחרת

עגל
עגל
31 באוקטובר 2015 1:58

לדיוויד ישנה בעיה של רוטציה, יותר מדי שחקנים על הספסל וכולם בינתיים משחקים לא רע. בטח בהמשך העונה מישהו יפצע (חמסה חמסה) ואז תתחיל הרוטציה האמיתית

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 1:58

תגובה הבאה רק ליואל התקוע שרק חולם לעוף ולא יכול
בחיאית לא לקרוא רק ליואל .

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:00

דורון ימסטול

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:00

דייייייייייי נחנקנו

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:00

מיאמי צריכה את וינסלו!

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:01

הסל של לברון היה פאול תוקף

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:02

דרך אגב קראתי עכשיו שגרטלנד סוגרת את הבאסטה

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 2:03

יואל יא מסכן שרצה להכיר לי את אחותו(מכוערים במשפחה)
אם אתה צריך שכטה בשביל להרגיש פחות טוב
משאני מרגיש ככה ברגיל כלפי האתר, המחמאות לא בשבילך
פשטייסט (אותי ראו במפגש ואני גדול וחזק אתה קטן ובורח לאירופה
שתגיע לארץ אם אתה גבר נפגש ואני יעשה ממך קבנוס צ'רקסי
הערת את הצד הערס המאצ'ו שבי,
(או שהנקניק שאתה מדבר עליו הוא השתקפות שלך פחדן)
מתאפק לו להגיד הכל יכול להיות שתרגיש זעם מרחוק יש לי כוחות
גם מרחוק. אם מקרוב נעשה לך שיפוץ כללי ואני מצנזר.
כל הטוב שלי יוצא באתר ובעוד מקומות ויש לי צד רע שמת לצאת
מחכה לך, האנשים הטובים ביותר הם המסוכנים ביותר

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:07

מייאו

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:08

יאאאאאאאלה דורון לך ללקק חלב

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:10

דורון נראה לך שאני אכיר את אחותי לחולה נפש כמוך אתה באמת שרוט לא טוב

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 2:21
Reply to  יואל

מה נסגר איתכם ? עוד לא התחילה העונה.

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:37

הבן חליק מחמם את הקנה

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:03

איזו חסימה של ווייטסייד על מוזגוב!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 2:04

אורלנדו עושים מאוקלהומה שווארמה.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:05

הבעייה שלי היא שיש עכשיו גם בייסבול

משהנסלענ
משהנסלענ
31 באוקטובר 2015 4:18
Reply to  מנחם לס

ברור
כשמשהו לא מתאים לתחזית הראשונית תמיד יש איזשהו בייסבול שמשנה סדרי עדיפויות.

אופיר נ.
אופיר נ.
31 באוקטובר 2015 2:06

לילה טוב,
בינתיים אורלנדו מפרקת את האין הגנה של okc.
ווצביץ', טוחן אותם בצבע.
גורדון, הזויה, פיטום ואולדיפו, משחקים כמו שחקנים ותיקים ומנוסים ולא כמו ילדים.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:08

ידעתי שאורלנדו יעשו צרות לאוקלהומה וכתבתי זאת.
הכדורסל עובר מזרחה.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:09

וינסלו ניכס!

מתן גילור
31 באוקטובר 2015 2:13

שתי הקבוצות זורקות לבנים מהשלוש.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:13

בOKC זה רק דוראנט עם 20 בחצי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 2:21

רק ליואל (ואפשר ועדיף למחוק בכיף כי יואל כבר קורא)
פנית אלי להכיר לי את אחותך ועוד צחקו עליה שהיא בטח מכוערת
מזכיר לך,
אם אתה קצת גבר בוא נפגש לא רוצה לכתוב פה מה יקרה
אבל תחזור חי ואפילו יותר חכם (במקרה שלך זה קל)
לא להתעסק ולזלזל באנשים שנשמעים נחמדים.
לכל אדם יש טוב ורע אצל הטובים נשאר גם מקום של רע
ןביום שהם מפעילים אותו זה הופך לרשע. תזהר.

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 2:27

דורון לך לטיפול אצל דובי.אם תה חושב שאתה נחמד אתה באמת חולה נפש
נחמד מיייי אס ידפקט.
דיייייי נחנקנו יסחי

נמרוד
נמרוד
31 באוקטובר 2015 2:21

יאניס חוויה!

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:25

מטס הום-רן!!!!!
מובילים 1-2

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 2:27

ווסטברוק הולך להשתולל במחצית הזו, תחזיקו חזק.

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 2:36

פורנייה תופר את OKC

המשגיח
המשגיח
31 באוקטובר 2015 2:42
מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 2:44

הרויאלס לקחו את ההובלה 3-2. איזה משחק!

סטפן
סטפן
31 באוקטובר 2015 2:44

לינק בבקשה?

המשגיח
המשגיח
31 באוקטובר 2015 2:51
Reply to  סטפן

לך על הלינק השני שפרסמתי. יותר טוב

המשגיח
המשגיח
31 באוקטובר 2015 2:49
אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 2:54

אוקלהומה סופגים 93 נקודות ב-3 רבעים.
הגנה שערוריייתית.
קבלת החלטות גרועה בהתקפה.

2 מספרים קופצים לי מול העיניים:
איבודי כדור: 14:7 לטובת אורלנדו.
אסיסטים 21:10 גם לטובת אורלנדו.

הרעמים לא משחקים כמו קבוצה.

משהנסלענ
משהנסלענ
31 באוקטובר 2015 4:21
Reply to  אופיר נ

אף פעם לא היו הכל שם חלומות .

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 2:57
יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:00

נו ינחמד לקחת תרופה?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 2:57
דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 2:59

ג'פרסון איירפליין
תודה על העידכונים והלינקים

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:00

נחנקנווווווווווו שתוק דורון

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:01

הקלידו את התגובה כאן…

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:01

האמת פשוט מענג לרדת על מוצץ כמו ורון

מתן גילור
31 באוקטובר 2015 3:02

כמו שכתבתי לפני המשחק – חלוקת דקות פנטסטית של בלאט. קאבס נראים מעולה.

עומר
עומר
31 באוקטובר 2015 3:03

אמרתי אחרי המשחק הקודם, אורלנדו משחקים יפה מאוד. מפוצצים בכשרון.

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:03

יותר חשוב הם משחקים טוב בלי לברון

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 3:05

יאללה מהפכה באורלנדו

מוש השור
מוש השור
31 באוקטובר 2015 3:06

לכל בעלי הקודי חפשו Addon שנקרא sportsaccess, ב 6 דולר לחודש אני רואה כל משחק כמעט בכל ענף ספורט בhd

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:08

מה זה קודי?

מוש השור
מוש השור
31 באוקטובר 2015 3:11
Reply to  מנחם לס

Xbmc

מוש השור
מוש השור
31 באוקטובר 2015 3:07

איזה בלוק של טומפסון

המשגיח
המשגיח
31 באוקטובר 2015 3:08

משחק גדול שלו

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:07

איזה חסימה שח טריסטן על בוש!

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:08

מטס לקחו הובלה שוב – 3-4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
משחק אדיר!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:09

אוקלהומה מריצים קאמבק

מוש השור
מוש השור
31 באוקטובר 2015 3:17

קליבלנד נראים לא רע בכלל

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:20

חסימות יפות ל צד לבן
תן לפרופלור לנח 20 הפרש

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 3:21

קליבלנד נראים מצויין.
מיאמי לא נראית כמו קבוצת טופ 4 במזרח.
מקווה שחוסר הנסיון של אורלנדו לא יפסיד להם את המשחק.
ובינתיים דטרויט ראש בראש מול שיקגו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:21

4רק לאורלנדו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:21

איזה צ'יטה

ברוך
ברוך
31 באוקטובר 2015 3:24

אתר מעולה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:24

מותחן באורלנדו

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:24

ליואל המסכון אם תמשיך אגיע אליך בגרמניה דרך קשרים
במהירות לא תדע מאיפה זה בא
שראססל חודר לסל ואז נזעזע ונשקשק אותך שתתחיל לתת כבוד

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:29

בוא בובי בא אתן לך טיפול נפשי יחולה

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:29

חננוש בוא

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:31

דורון אני אשב לך על הראש ואשים לך נוד בגרון.אתה כלכך דפוק שזה לא מצחיק יזבבף מהלך

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
31 באוקטובר 2015 3:24

מנחם אני כהר ציינתי שירסקו את ווינסלו ב3 הוא לא יכול להתמודד מול המפלצות בעמדה זו המשחק הזה הוא רק הוכחה (לברון יכל לקלוע עליו 50 ע).

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:26

תן לילד זמן.
חוץ מזה, אני חושב שלברון קלע לא מעט על לא מעט שחקנים.
חלקם אפילו לא רעים בכלל.

למר מנחם היקר
למר מנחם היקר
31 באוקטובר 2015 3:29
Reply to  גיא

אני לא אומר שהוא לא שחקן טוב,פשוט שאתה 194 בלי נעליים זה לא מספיק לעמדה 3 (כמעט כל שחקן בעמדה זו גבוה בלפחות 5 סנטימטר ממנו ומוטת ידיים שאין לו אץהנתונים הפייזיים להתמודד נגדה),בעמדה 2 הוא יהיה שחקן מצויין. לא כוכב על אבל בהחלט יכול להגיע לרמה של גימי באטלר.

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:32

אני מאחל לו, ולמיאמי, שיגיע לרמה של ג'ימי באטלר.

ברוך
ברוך
31 באוקטובר 2015 3:28

חסן וויטסייד שחקן מדהים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:29

תודה על העידכון של הבן נקודה הפרש באורלנדו 17 שנ לסיום

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:33

גיא בחיית זוםזום איך סותמים לדורון הנחנח את הזבל שיוצא לו מהפה?
הוא סחי מהלך נחנקנוווווווווו דרון

ברוך
ברוך
31 באוקטובר 2015 3:32

עכשיו גולדן סטייט

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:32

WOW

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 3:32

KD !!!!!!!!!!!!!! !

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 3:32

KD WOW

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:33

איזה משחק מטורף באורלנדו!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:34

WOW בריבוע

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 3:34

אולדיפו
ווסטברוק

מדהים!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סולי
סולי
31 באוקטובר 2015 3:34

אמאלהההההה איזה משחקקק

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:35

יש לנו כבר מתחרה על משחק העונה.

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 3:35

פוקסי

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:35

צ'יטה מחצי מגרש 3 לדוראנט 3 לאודילפו
3 לראסל ענק הארכה

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:36

גיא הצילו הסחי דורון חונק

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:37

אני הולך להציק לך בובו דורון

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 3:36

יופי של משחק באורלנדו.
אורלנדו טוחנים צעירות.
מקווה שהם לא יפסידו כמו שהפסידו לוושינגטון.
אבל מעריך שכן.

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:37

אוקלהומה קלעו 19 נק' ב-3 הדקות האחרונות עם 8 מ-9 מהשדה.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:39

ליואל ראית באיזה מהירות משתנים דברים באורלנדו
יש לך 24 שעות להתנצל ולבקש סליחה,
אם לא יגיעו אליך משפחות עבריינים לגרמניה לבית שלך
ואז באמת תיילל כמו פה יא מתעווואזז פחדן.
דיר באלק שקול מילים או שתשקול שיניים יא עלוב.

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:40

או מאמאאאאאאא איזה פחד

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:41

רגע דורון אני חייב להשתין מרוב פחד

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:42

וואו מרוב פחד יש גם חירבון

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:42

דווייט האווארד המטומטם כבר מאבד כדור ראשון לג"ס

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:42

אבל יוסטון תנצח

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:42

המטס מובילה 3-5

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:43

אורלנדו נשברו.

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 3:45

מי ה MVP של המשחק KD או פופאי?

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:46

ליואל בלבד: 1000 יורו קנס אם מגיעם אליך תוך שבוע,
רק מי שיגיע יקח ממך הרבה יותר,
אין לך מושג אם מי אתה מתעסק,
חכה חכה
עוד תבכה.
חאלאס סוף

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:47

אוקלו מממשים את הציפיות של מנחם ואחרים

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:47

ליואל ודורון:
אם לא תפסיקו עם המסרים הילדותיים שלכם אמחוק את שניכם, ואאסור כניסה לשניכם
אני לא מזהיר שוב

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:49

רגע דורון אני באמת מחרבן מרוב פחד. זאת מחמאה לך יגנוב ואתה רק מתלונן, וואלה לא מבין אותך

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:49

טוב דוק אני אפסיק

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:49

קליבלנד שיחקה היום עם רוטציה של 9 שחקנים ששיחקו דקות משמעותיות (ועוד 4 שחקנים עם זמן משחק זניח)
וזה כאשר קיירי ושומפארט בחוץ.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:49

הקלידו את התגובה כאן…

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:50

האמת היה כיף דורון .אני כבר מתגעגע

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:50

רשום על המשחק באורלנדו 3 הארכות.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:50

חבל לי על אורלנדו
צריכים עוד קצת נסיון.
הקרואטי הזוניה כמעט לא שיחק. מעניין למה

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 3:50

אולי בכלל אנס קאנטר?

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:51

דוק בתפקיד האבא הכועס ענק

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:52

יואל הבנתי שזו חצי התנצלות לא בטוח שחברים שלי יסלחו

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:53

חחחחחחחחח

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:53

לע

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 3:53

הארכה גם בדטרויט.
תנצח מי שתחזיק בכדור בהתקפה האחרונה ותצליח לקלוע.
משחק צמוד מאוד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:54

מנחם הסנדק של האתר נותן לך כבוד
מה שתגיד.

יואל
יואל
31 באוקטובר 2015 3:54

דוק האמת אתה לא פייר זה דורון התחיל הכל הוא פשוט חונק ורידים מקצועי.
חונקקקקקקקק

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:58
Reply to  יואל

לא יודע מי התחיל. תפסיקו וזהו. אני גם לא מאמין שזה הדורון האמיתי

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 3:55

WOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:55

מי היה מאמין, אורלנדו!!!

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 3:56

OMG !!! אלאדיפו

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 3:56

איזה יופי אולדיפו!!

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
31 באוקטובר 2015 3:56

אולדיפו!!!!

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 3:56

משחק מאד חזק ופיזי ביוסטון

דורון האסטבן
דורון האסטבן
31 באוקטובר 2015 3:56

פתיחה מטורפת של הליגה (מנחם)
לילה טוב

דור בלוך
דור בלוך
31 באוקטובר 2015 3:57

משחק הזייה

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 3:58

לדוראנט יש היום כבר 48 דקות באמתחתו.

סולי
סולי
31 באוקטובר 2015 3:59

לפי 2 משחקים ראשונים אפשר להניח שראס משתלט לאט (מהר) ובטוח על משבצת האלפא דוג בקבוצה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 4:00

HANDS DOWN משחק העונה

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:02

OKC בורחת. ביוסטון משחק רצח!

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:06

עכשיו אורלנדו גמורים.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 4:08
Reply to  גיא

SAY WHAT ?

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:09

אתה פוגע במאמצי הכבירים לנחס את אוקלהומה ולקבל עוד הארכה!

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:11

רואה מה עשית!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 4:15
Reply to  גיא

אתה ההוכחה שכל אוהד, גם הרציונלי ביותר, הוא סוג של עובד אלילים.

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:17

אוהד. רציונלי. אוקסימורון.

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:20

אתה צריך לראות את הבית שלי בימים שהברונקוס משחקים
(מהסאנס אני מיואש)
קטורת, עזים שחוטות, מחרוזות תפילה…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 4:26

אתה צריך לראות את שלי ביום רגיל, מומחה אחד לפנג שוואי דרש ממני תוספת סיכון.

סולי
סולי
31 באוקטובר 2015 4:08
Reply to  גיא

רוצה לנסות שוב גיא?

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 4:09

נגמר לאורלנדו האוויר.

ועניין אחר.
הגירושין עשו טוב , גם מונרו במילווקי, וגם לדרמונד בפיסטונס פורחים.

סולי
סולי
31 באוקטובר 2015 4:18

וושינגטון חוזרים לשיויון מול מילווקי..

גור גולן
גור גולן
31 באוקטובר 2015 4:20

ווסטברוק ודוראנט התחרפנו
משחק משוגע… מנחם חזה מה יהיה במשחק- אמר לא לזלזל באורלנדו

גור גולן
גור גולן
31 באוקטובר 2015 4:21

רונדו נראה מדהים עד עכשיו

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 4:21

קבוצות בלי סופרסטארים כמו דוראנט ווסטברוק יאכלו הרבה קש באורלנדו.
מצד שני אוקהלהומה נראית כמו קבוצה של 2 שחקנים (אבל איזה שחקנים), וכל היתר שואבי מים.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:21

חבל.
הלייקרס כבר נקרעת בסקרמנטו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 4:24
Reply to  מנחם לס

תענוג

גור גולן
גור גולן
31 באוקטובר 2015 4:27
Reply to  מנחם לס

קובי עד עכשיו לא פוגע בדבר

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:24

דווייט האוארד עושה פאולים התקפיים כאלה דבילים!

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:29
Reply to  מנחם לס

מטס 3-6

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:24

ווסטברוק ודוראנט יאבקו חזק על תואר ה-MVP.
אבל בשביל להאבק על האליפות, עדיף שהכוכבים שלך ישחקו קצת פחות מ-54 (דוראנט) ו-48 (ווסטברוק) דקות.

סולי
סולי
31 באוקטובר 2015 4:27

יוסטון- ג"ס, משחק באווירת פלייאוף

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:30
Reply to  סולי

שנאת מוות בין הקבוצות

נמרוד
נמרוד
31 באוקטובר 2015 4:27

ביל מפרק את מילווקי שאיבדו יתרון 10 ברבע האחרון ובדרך להפסד שני

אופיר נ
אופיר נ
31 באוקטובר 2015 4:28

וושינגטון אחרי שפיגרה במשך 3 רבעים, הצליחה להשוות ולברוח למילווקי.
וול וביל לוהטים.

דקסטר
דקסטר
31 באוקטובר 2015 4:32

גארבג' בטיים בסקרמנטו ועוד לא נגמר הרבע הראשון.

אפלטון
אפלטון
31 באוקטובר 2015 4:36

בוקר טוב, רק פתחתי את הליג פאס וג"ס התחילו את הריצה. הארדן מסריח את הפרקט משחק שני רצוף.
קללת קרדשיאן מישהו?

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:40
Reply to  אפלטון

גם שנה שעברה הארדן פתח את העונה עם אחוזים מחרידים,
ואז השתפר עד לרמת MVP,
מה הקטע איתו?

אפלטון
אפלטון
31 באוקטובר 2015 4:55
Reply to  גיא

שנה שעברה התחיל באחוזים רעים אבל חיפה על זה בתדירות וסחיטת פאולים. השנה הוא צעד אחד איטי מדי בינתיים. אפילו בעודף משקל באיזור הבטן. לא אוהב מה שאני רואה בינתיים

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:37

המטס סוגרים את המשחק בשישי.

גיא
גיא
31 באוקטובר 2015 4:42

קנזס חווים אינינג שישי מהגהנום.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:47

כבר 3-9

גור גולן
גור גולן
31 באוקטובר 2015 4:47

ביירון סקוט לא מבין שהיגרו צריך לשחק היום 40 דקות כי בלעדיו הצבע של סקרמנטו פורח!!! יהיה לא קשה אבל אז מה?

גור גולן
גור גולן
31 באוקטובר 2015 4:47

היברט*

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:49

ראיתי את הסופים של המשחק והאארכות, ודוראנט ניצח לא רק בסלים אלא גם בשתי עצירות נפלאות

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 4:50

ליוסטון פשוט אין את זה.

אפלטון
אפלטון
31 באוקטובר 2015 4:52

ולמי שחשב שדנבר יותר טובים ממה שנתנו להם קרדיט- אז זהו שלא. מינסוטה קוברת אותם. שוויגינס במשחק לא רע האמת

גור גולן
גור גולן
31 באוקטובר 2015 4:57

טאונס קובר את דנבר 26 נק ו12 רב

איל רדושקוביץ'
איל רדושקוביץ'
31 באוקטובר 2015 4:59

לא מבין את התוכנית של דונובן, שתי שחקני טופ 5 עם עבר בריאותי מפליל שנשחקים לאללה כבר במשחק השני.

לא קבוצתי ולא נעליים

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 5:05

איל, גם לווסטברוק וגם לדוראנט יש פה, והם ילדים גדולים שעברו פציעות גדולות. אם הם לא רוצים לשחק 50 דקות – הם לא היו משחקים 50 דקות.

IDO
IDO
31 באוקטובר 2015 5:12

לא מבין מה רוצים מדונובן. המשחק היה ב-20 הפרש למג'יק עד אמצע הרבע הרביעי. וכולם עזרו במאמץ כולל קאנטר שהיה באחוזים גבוהים וויטרס ופי ג'י עם סלי 3 קלאץ' .
ואז הם כפו הארכה ראשונה ואז את השנייה .

המשחק הקבוצתי של אוקיי סי הרבה הרבה יותר טוב.

מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 5:20

למה קובי ממשיך לזרוק שלשות כשהוא 1 מ-7?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 5:22

החמור משרק עושה נוביצקי

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 5:37
Reply to  מנחם לס
מנחם לס
מנחם לס
31 באוקטובר 2015 5:23

האארד חוסם הכל תחת הסל אבל לג"ס יש יותר מדי כלי נשק

זיו
זיו
31 באוקטובר 2015 5:41

רונדו נראה היום כמו רונדו.
קאולי סטיין נראה כמו השחקן שהיה חסר לקינגס הרבה שנים הוא מוכשר מאד וממעט לעשות טעויות.

רן הנרגן
רן הנרגן
31 באוקטובר 2015 5:47

לפי מיעוט התגובות אני מבין שרק מנחם נהנה ג"ס שמשתעשים ביוסטון.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
31 באוקטובר 2015 5:48

יוסטון בדיחה

זיו
זיו
31 באוקטובר 2015 5:58

גורדן קלרקסון שחקן שחקן.
סיבה לאופטימיות לליקרס

טל
טל
31 באוקטובר 2015 6:19

ווילי קאולי משחק טוב מאוד

זיו
זיו
31 באוקטובר 2015 6:41

זה אנדר סטייט מנט. קאולי סטיין היה מעולה שלא להגיד דומיננטי בדקות ששחק.
השנה הגיעו בדראפט הרבה גבוהים טובים.

אני
אני
31 באוקטובר 2015 7:18

סחטיין על כספי. מכונת ריבאונדים בשני המשחקים השנה, יחסית לכמות הדקות – וואו.